צפו: הותר לפרסום: פוענח רצח הקשיש אלן פרנקלין קאי בחודש שעבר בנתניה. מה הפיל את השכן החשוד ברצח?

צוותי זיהוי פלילי של משטרת ישראל עבדו ימים ארוכים בזירת הרצח-ביתו של הקורבן שהיה 'הפוך', עם חפצים רבים הפזורים בו, תכולת ארונות מרוקנת לרצפה, וסימני הצתה במספר מוקדים בבית. בנוסף, נמצאו בדירה ממצאים רבים לרבות כפפות ומיכל תרמוס שהכיל ממצא ביולוגי, והממצאים הועברו לבדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי.

חוקרי משטרת ישראל מצאו בביתו של החשוד את תיקו האישי של הקורבן ובו ארנקו של המנוח, כרטיסים השייכים לו, תעודת הזהות של המנוח, הטלפון הנייד שלו וכן מכשיר אלקטרוני לבדיקת רמת סוכר בדם שהיה שייך לקאי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובחקירותיו הוא שמר על זכות השתיקה בשאלות שנגעו לחשדות המיוחסים לו. במהלך החקירה התקבלו תוצאות מעבדות הזיהוי הפלילי שנדגמו בזירה, ובהם נמצא DNA  של החשוד.

היום, עם השלמת גיבוש התשתית הראייתית בתיק הגישה פרקליטות מחוז המרכז הצהרת תובע לפיה במהלך השבוע הבא יוגש כתב אישום של ברהנו.

מעצרו של החשוד הוארך היום ב-5 ימים נוספים.

 

בסרטון: ראש מפלג תשאול בימ"ר מרכז, סגן ניצב זיו שגיב. צילום: דוברות המשטרה

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות