הביקוש עולה והמחיר יורד: שוק הטחינה בישראל ממשיך לצמוח

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אמנם אחוה מובילה בפער לא קטן הן בנתח הכספי והן בנתח הכמותי, אך ניכר שהפער בנתח הכמותי גדול יותר, זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה במחיר זול ממחיר השוק המקובל כחלק ממדיניות המחירים שלה. אחוה מייצרת טחינה וחלוה גם למותגים פרטיים רבים. בפועל, נתח השוק הכללי של אחוה, הכולל גם את השוק הלא מבורקד (שווקים פתוחים, מכולות, צרכניות, שוק מוסדי, צבא וייצוא), גדול אף יותר.

לדבריו, טחינה גולמית ביססה את מעמדה כמזון על וכיום היא חלק בלתי נפרד מתזונתם היומית של מבוגרים וילדים. אנו מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טבעי טחון, ללא תוספת מלח, כאשר שומשום מלא גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד ומהווים בסיס לעשרות מאכלים מגוונים, בריאים וטעימים ובדגש על מחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות