טכנולוגיית איתור האבדות העולמית מגיעה לארץ

הומינגפין מוגדרת בכמה כלי תקשורת במדינות שונות באירופה ביניהן אנגליה, ( שם פותחה השיטה), כתשובה לחרדה המודרנית של המאה ה 21. מחקרים מראים כי ישראלים חוששים לאבד את הטלפון שלהם יותר משהם חוששים ממלחמות או מפיטורין. נתונים עולמיים מראים כי לכל 6 טלפונים אחד נאבד או נגנב, יותר מ 40 מיליון פריטים נשארים/נשכחים מדי שנה בבתי מלון, 12,000 מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארה"ב, חברות תעופה מאבדות מטען במספרים עצומים, 400,00 מדי שבוע, כל חברת תעופה מוצאת בממוצע 10,000 פריטים מדי חודש….

"הומינגפין" הופכת בשנים האחרונות להיות המערכת המובילה לאיתור כבודה עבור חברות התעופה ובזכות שיתוף הפעולה עם חברת WorldTracer  היא כבר פועלת בכ- 3000 שדות תעופה בעולם, פעילות לאיתור כבודה של נוסעים שטסים בחברות השונות, כך גם השילוח עבר להיות ישר לאדם שאיבד, במקום לשדה התעופה חזרה ומשם נשלח לבעלים,כפי שהיה נהוג עד כה, תהליך שיכול להיות ארוך ומתסכל, לעיתים להרוס חופשה שלמה, למשל מזוודה שנעלמהותהליך השבתה יכול להגיע לשבוע ואף יותר. באמצעות שיטת הומינגפין, ההליך הוא מהיר מאוד יעיל ובעיקר חסכוני, אם בכסף או בעגמת נפש, אותה לא ניתן למדוד.

 

שלבי התהליך :

התהליך מהרגע שרכשנו את ערכת הומינגפין ועד למצב בו אבדנו פריט וכיצד הוא מושב אלינו. סדר הפעולות :

1 זיהיתי את המדבקה של הומינגפין.

2 נכנסתי לאתר הומינגפין והכנסתי את הקוד שיש על המדבקה ולחצתי על "דווח". השארתי הודעה עם פרטים לאיסוף המחשב….

3 הודעה נשלחת ב sms ובמייל לבעלי האבידה ובו זמנית למערכת של הומינגפין שמיד באופן אוטומטי מוציאה קריאה ל DHL שיוצא לאסוף את האבידה ולשלח לכל מקום בעולם.

לילי פרידמן שושן, הזכיינית בישראל, מסרה:"ישראלים ידועים כאוהבים לעזור היה לי ברור שהמוצר מתאים למדינת ישראל ולכל אדם, החל מילדים בני שש שמאבדים בבית הספר חפצים ועד אנשי ונשות עסקים שמטיילים בעולם ועלולים לאבד מחשב נייד ארנק או מזוודה. אני מאוד מאמינה במוצר ובשיטה בכלל. מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות