צפו בתיעוד: גנב ניידים וארנקים ממוכרים ולקוחות בקניונים בחיפה, קריות ועוד ונלכד

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו הכולל 18 סעיפי אישום ומתאר מקרים בהם גנב החשוד טלפונים, ארנקים, כסף וכרטיסי חיוב במקומות שונים ברחבי הארץ.

על פי כתב האישום, באחד המקרים בראשית חודש ינואר, הגיע הנאשם לחנות בגדים בקניון הזהב בראשל"צ, והבחין כי העובדת במקום הניחה את מכשיר הטלפון שלה על אחד המדפים. בזמן שהעובדת יצאה להפסקה גנב הנאשם את הטלפון ויצא מהחנות.

במקרה אחר שהתרחש בחנות ביבנה, נכנס הנאשם למחסן החנות וגנב שקית שהכילה כסף מזומן, שוברי קנייה ושוברי זיכוי בשווי אלפי שקלים ועזב את המקום.

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, נכנס הנאשם לחנות במתחם הקניות בילו סנטר הסמוך לרחובות, נכנס למשרד החנות וגנב את הארנק של עובדת החנות שהכיל כסף מזומן וכרטיסי אשראי. בהמשך לכך משך הנאשם באמצעות כרטיס האשראי סכום של 1,000 שקל.

כאמור, בשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין גניבה, גניבת כרטיס חיוב, הונאה בכרטיס חיוב והחזקת נכס החשוד כגנוב.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות