מה את עושה כשכואב לך בזמן יחסי המין?

שתיקה מסביב לבעיה. וסטיבולידיניה. אילוסטרציה

מה זה לייזר נמוך עצמה?

בשנת 2014 הסתיים מחקר רפואי בבית חולים הדסה עין כרם וטיפול חדשני מהווה פריצת דרך עולמית בתחום הוכנס לראשונה. הטכנולוגיה של לייזר נמוך עצמה (רך) נמצאת בשימוש בעולם לכאבים שונים כאשר קרני לייזר משפיעות על התאים באזור הטיפול בלבד ומפעילות עליו שורה של תהליכי ריפוי. הטיפול בטוח לחלוטין, לא כואב, לא יכול לגרום לנזק, ללא תופעות לוואי ומכשירי הלייזר נמוך העצמה מאושרים ע"י רשויות הבריאות העולמית. תוצאות הטיפול כיום עומדות על יותר מ- 90% מהמטופלות המספרות כי חוו שיפור מאחר והטיפול מותאם אישית לכל מטופלת.

מהו הטיפול החדשני?

הטיפול בלייזר בנוי מסדרה בת עשרה עד חימשה עשר טיפולים שמבצעות פיזיותרפיסטיות מוסמכות לטיפול ברצפת אגן ומתקיים פעמיים בשבוע. בפגישה הראשונה מתבצע ראיון ובדיקה ולאורך הטיפול מתבצעת הערכה של התקדמות הטיפול. האבחנה של וסטיבולידיניה לא מתקבלת בבדיקה גניקולוגית רגילה ולכן חשוב לפנות לרופא שיודע לאבחן את הבעיה. הרופא נוגע בפתח הנרתיק באמצעות מקלון הדומה למקלון אוזניים ומעריך את מידת הרגישות של האישה, תוך שלילת גורמים אחרים שעשויים לגרום לכאב.

מרפאות אומדיק.

כיום, לאחר שטופלו ברשת מרפאות אומדיק מעל ל-500 מטופלות, הטיפול בוסטיבולודיניה יעיל ואחוזי ההצלחה עומדים על מעל תשעים אחוז. במרפאות משתמשים בכלים הנמצאים במקום כך שיתאימו טוב יותר לכל מטופלת ולמקרה שלה. במעקב אחר המטופלות, לא דווחה החמרה במצבן או חזרת הכאב.

מרפאות "אומדיק" נמצאות ב: ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, רעננה, עפולה, חיפה וצפת.

לקבל מידע נוסף : 09-7483470 מרפאת כאב "אומדיק"

אחת מעשר נשים סובלת. וסטיבולידיניה. אילוסטרציה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות