צפו בתיעוד: נלכדה כנופיית גנבים שנהגו לגנוב ניידים בקניונים, בעיקר מאימהות עם ילדים קטנים ועגלות תינוק. פעלו בקניונים בכל הארץ

מחומר החקירה עלה כי בתום מסע הגניבות המיוחס להם, הגיעו החשודים לחנויות לממכר טלפונים סלולאריים, שם מכרו את השלל הרב שהשיגו באותו היום.

חקירה מאומצת ומורכבת של צוות תשאול תחנתי, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים רבים, הובילה אל חברי הכנופיה ומעצרם. בחיפוש בבתיהם נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, ברובו הטלפונים הניידים שגנבו מהקניונים. הניידים הוחזרו לבעליהם ויחד איתם הוחזרו להם המדיה ששמורה עליהם (שאין לה תחליף וערכה רב), מסמכים חשובים, מדיה ועוד.

החשודים (24,30,47)  נעצרו ביום 29.1.18. אחד מהם שוחרר בתנאים ולשניים נוספים הוארך המעצר מעת לעת. ביום 5.2.18 כאמור התקיים דיון בהארכת מעצרם והוגשה נגדם הצהרת תובע. למחרת הוגש נגדם כתב אישום (עם 76 אישומים!) ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

במשטרה מציינים: "משטרת ישראל קוראת לציבור לא להשאיר את מכשירי הסלולר ללא השגחה, אפילו לזמן קצר בעת בילוי בקניונים, מרכזי קניות וכדומה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות