אריקקקקק! הסרטון ההומוריסטי על החזירים בחיפה כובש את הרשת

השחקנית והיוצרת החיפאית המוכשרת, הדס בן ארצי, גייסה את בן הזוג, אריק, והוציאה סרטון מצחיק על תופעת החזירים בחיפה 

נושא החזירים בחיפה ובאזור נמצא על סדר היום כבר תקופה. סרטונים רבים מככבים ברשת, הדעות מפולגות והדרמה חוגגת. יש את מי שממש מביא חזירים לסלון, מאכיל ומטפל בהם כאילו הם בני בית ויש כאלה שמרעילים אותם בצורה אכזרית.

מי שלקחה את הנושא ברצינות ועשתה סרטון ייחודי, מדליק והומוריסטי היא הדס בן ארצי, שחקנית קומית ויוצרת, שאחרי תחקיר גדול בנושא כתושבת כרמליה שגרה ממש בתוך הוואדי, הוציאה סרטון בדרך היצירתית שלה, שיתרגם את מה שקורה בעיר בתקווה מבחינתה, שזה יעזור בשינוי שיגיע מהתושבים אל התושבים.

הדס שמגיעה מהתיאטרון וגם בימים אלה עובדת על הצגה חדשה, בתקווה שתעלה בחודשים הקרובים, מחזיקה כמו כולם אצבעות ומבצעת את ההנחיות של הקורונה, אבל גם מאוד מחוברת לרשת ומדברת על כל מה שמפריע לה ומאמינה, כמו האמנים של פעם, שתיקון ושינוי מגיע מאומנות.

בין התכנים בהם הדס עסקה שאולי נתקלתם- לידה טבעית, כשנושא ההיריון והלידה מאוד מעסיקים אותה ואפילו צילמה את הלידה באופן קומי וזכתה לחשיפה תקשורתית רחבה וכמובן ויראליות ברשת, נושא המחיר למשתכן- בו הייתה בין ראשוני הזוכים, הרגישה משהו ויצאה בקמפיין שלם נגד התוכנית ודרשה לתיקונה, כשביום יום מתפרנסת הדס מהפקות וסרטוני גרילה, כותבת מפיקה ומשחקת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות