גבר בן 34 ממרכז הארץ לקח תמונות של ילדות מהרשת, ללא ידיעתן, ופרסם אותן תחת מתן שירותי זנות לגברים ופדופילים

גבר בן 34 ממרכז הארץ לקח תמונות של ילדות בגילאי 12, ופרסם אותן תחת הצעת שירותי זנות לגברים ופדופילים. לגברים שיצרו אתו קשר, קבע מפגשים עם הילדות שכלל לא הכיר

במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על קטינים מפני ניצול ופגיעות במרחב המקוון, נעצר לפני כשבוע על ידי יחידה 105 בלהב 433, חשוד בביצוע שורה ארוכה ומגוונת של עבירות פגיעה ופרטיות ומידע כוזב במחשב כלפי קטינות בהקשר לשירותי מין תמורת תשלום.

על פי החשד, נהג החשוד בן 34 לפרסם ברשת תמונות של קטינות בגילאי 12-15, כל זאת ללא ידיעתן, כשהוא מאתר את תמונותיהן ברשתות החברתיות. לעיתים על ידי התחזות לקטינה. לצד התמונות פרסם הצעה למתן שירותי זנות ומחירון בהתאם לגילה של הקטינה. לגברים שיצרו עמו קשר הקפיד למסור את התנאים ליצירת מפגש.

עוד עלה כי החשוד החזיק ברשותו אמצעי אחסון דיגיטליים שהכילו חומרים ויזואליים שונים בהן נראות קטינות.

במשטרה מציינים: "בשלב הזה של החקירה לא ידוע למשטרה על מפגשים שהתרחשו, שכן הקטינות כלל לא היו מודעות לפרסום התמונות ברשת".

החשוד שוחרר ביום חמישי למעצר בית ובית המשפט התיר לפרסם את פרטים.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות