צפו: צעיר מנתניה פגע ברכבו והרג הולכת רגל. האב הגיע לזירת התאונה הקטלנית ושיקר שהוא נהג ברכב. האב והבן מנתניה נעצרו

נהג צעיר מנתניה פגע בעוצמה בהולכת רגל בעיר והרג אותה במקום. אביו הגיע לזירה וטען בפני השוטרים שהוא היה הנהג ולא בנו. השניים נעצרו עם עוד קרובים על שיבוש הליכי חקירה

ביום 11.6.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים ברח' פתח תקוה בנתניה. חקירת בוחני התנועה של המשטרה העלתה כי רכב פרטי פגע בהולכת רגל שעה שחצתה במעבר חצייה ממזרח למערב בנתיב שמאלי מבין שניים. עוד העלתה החקירה כי הולכת הרגל הוטחה לעבר שמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה, גופה נזרק למרחק של למעלה מ-30 מטרים. כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותה.
נהג הרכב הפרטי תושאל במקום על ידי הבוחנים ונפתחה חקירה על ידי בוחני המשטרה. במהלך החקירה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא לא אחר מבנו של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע וכי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה.
חקירה סמויה אינטנסיבית ומאומצת של בוחני התנועה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים העומדים לרשות המשטרה, העלה כי הבן הוא שנהג ברכב ומיד לאחר התאונה התקשר ובישר זאת לאביו. האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב תוך שהאב אומר לבנו: "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי".
עם ביסוס החשד נגד השניים וכשבועיים לאחר קרות התאונה, נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של הבן, בן 34 מהרצליה, הוארך בבימ"ש השלום בפתח תקווה. אתמול (ד') הוגש נגד האב והבן כתב אישום בבית משפט השלוםהמחוזי בלוד בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת. יחד עם כתב האישום פרקליטות מחוז מרכז הגישה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות