תושב קדימה צורן חשוד בהעלמת מיליוני שקלים, לאחר שמכר מטבעות וירטואלים. חוקרי מס הכנסה גילו מערכת שלמה של העלמת כספים שביצע

תושב קדימה-צורן, מנחם גבריאל, נעצר בחשד למכירת מטבעות וירטואליים בהיקף של מיליוני שקלים ללא דיווח

 

אתמול הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון מנחם גבריאל, בחשד למכירת מטבעות וירטואליים בסכום של מיליוני שקלים מבלי לדווח עליהם. כבוד השופט גיא אבנון נעתר לבקשת היחידה החוקרת והורה על מעצר בית עד ליום ראשון ה-28/06/2020.

גבריאל, תושב קדימה-צורן, נעצר לאחר חקירה סמויה של יחידת יהלום- היחידה הארצית למאבק בפשיעה ברשות המסים, במהלכה נמצאו התכתבויות הנוגעות לעסקאות רבות של המרת מטבעות וירטואליים (ביטקוין ואית'ריום) בהיקף של מיליוני שקלים, שעל פי החשד לא דווחו כמתחייב על פי פקודת מס הכנסה. כמו כן אותרו במסגרת החקירה עשרות ארנקים דיגיטליים המשויכים לחשוד שנועדו על פי החשד לטשטש את זהותו כבעלים של הכספים ולהסתיר את מקורות ההכנסה.

על סמך המידע שנאסף, נפתחה חקירה גלויה כנגד החשוד ומעורבים נוספים שסייעו לו בהעלמת הכנסות והסתרת הכספים. במסגרת החקירה ערכו חוקרי יחידת יהלום ויחידת הכלבנים של רשות המסים חיפושים, שם נתפסו חומרי חקירה רבים, והחשודים הובאו למשרדי יהלום ונחקרו על החשדות המיוחסים להם.

השופט גיא אבנון מבית משפט השלום הורה על מעצר בית לחשוד עד ליום ראשון ה-28/06/2020, התחייבות עצמית על סך 50,000 שקל, ערבות צד ג' 0על סך 50,000 שקל וערבון במזומן על סך 10,000 שקל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות