דומה אני: תומר עפרון בשיר מיוחד למילים של אדם מוכשר במיוחד

גדי שטיינברג, אוטיסט שאינו מדבר, כתב את השיר 'דומה אני' המתאר את עולם האוטיסטים הלא מדברים מנקודת מבט אישית, חודרת ועמוקה. עפרון: "זה היה מבין שיתופי הפעולה היותר מרגשים שיצא לי לחוות"

תומר עפרון, הזמר הצעיר והמוכשר בעל הקול הנעים הוציא שיר חדש בשם המיוחד 'דומה אני' ולא רק השם מיוחד, את הטקסט של השיר "דומה אני" כתב גדי שטיינברג, אוטיסט שאינו מדבר. השיר מתאר את עולם האוטיסטים הלא מדברים מנקודת מבט אישית, חודרת ועמוקה. גדי שטיינברג, בן 28, למרות שאינו מדבר ומתקשה לתקשר עם הסביבה, הוציא ספר שירה בשם "צחוק שדי המופלאים" בהוצאת הקיבוץ המאוחד(נדפס ב-2018). השיר השני בספר הוא דומה אני. המטפלת והמדריכה של גדי שטיינברג, יעל כהן, הקימה את מקום להבעה, שם לומדים אוטיסטים שאינם מדברים לכתוב על מקלדת. חלק גדול מהמופיעים בקליפ של השיר הם אוטיסטים שאינם מדברים שלומדים להקליד במקום להבעה. לעיתים באים אומנים להתארח במקום להבעה, בין האומנים שבאו להופיע, היו, טוביה צפיר, דני רובס, סי היימן, דן תורן, נועם בנאי, תומר עפרון ואפילו שלום חנוך בעצמו.

כשתומר עפרון הגיע להופיע הוא קיבל את ספר השירים של גדי ורצה להלחין את השיר. השיר המולחן התקבל בהתרגשות רבה והשלב הבא היה להפיק קליפ שהגיבורים בו הם אוטיסטים שאינם מדברים. רבים התגייסו למטרה, ביניהם איתן אשכנזי הבמאי, עופר הררי הצלם והעורך ורוני סיני שהפיק את  הקליפ. מטרת הקליפ הייתה להנכיח את היופי והעוצמה של האוטיסטים במרחב הציבורי ולתת להם  מקום מכובד. השיר יצא לכבוד חג האוטיסטים הבינלאומי שהתרחש השבוע.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות