הורי ביה"ס היסודי "הגורן" נקראו לקחת הביתה את ילדיהם הבוקר, לאחר שתלמיד התגלה כחולה קורונה מאומת

הקורונה הגיעה למוסדות החינוך בחדרה: בית הספר היסודי "הגורן" נסגר מהבוקר בשל תלמיד שנמצא כחולה מאומת. התלמידים והמורים ישלחו לבדיקות

 

היום בבוקר, שני, דווח על ידי מנהלת בית הספר היסודי בחדרה, "הגורן" על תלמיד אחד חולה קורונה מאומת. מרגע קבלת ההודעה, מנהל המחוז, ד"ר סער הראל יחד עם ראש העירייה, צביקה גנדלמן הנחו בהתאם לנוהל את גורמי המקצוע במשרד וברשות על סגירת בית הספר היסודי "הגורן" לכל הצוות החינוכי ולכל התלמידים הלומדים בהם.
מנהלת בית הספר באמצעות מחנכי הכיתות הוציאה הודעה לכלל הורי בית הספר בעניין, ובקשה מהם להגיע לקחת את ילדיהם. במקביל, תחל בדיקה מעמיקה וחקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, בתום הבדיקה משרד החינוך ועיריית חדרה יפעלו על פי ההנחיות להמשך.

צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה: "ביום בו תלמידי כיתות ז' ברב תחומי חוזרים ללמוד לאחר בידוד של שבועיים, התגלה תלמיד נוסף ובאופן מיידי, בתאום עם משרד החינוך, הורתי על סגירת בית הספר. אני קורה לתושבי חדרה, להמשיך לשמור על הכללים. לשמור מרחק, להקפיד על היגיינה ולעטות מסכות כשצריך".

ד"ר סער הראל, מנהל המחוז במשרד החינוך: "שגרת החיים בימי הקורונה מחייבת את כולנו במוסדות החינוך לשגרה ניהולית בלתי פוסקת של הערכות מצב בהתאם למדיניות משרד החינוך. אנו מנטרים את שיעורי התחלואה בכל מוסדות החינוך, ובכל אירוע נקודתי שבו מתגלה הנגיף אנו מתחקרים, מבודדים ופועלים על פי הנחיות משרד הבריאות. הפיקוח על מוסדות החינוך עומד בקשר רציף עם מנהלי בתי הספר לכל דבר ועניין".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות