חצה באור אדום, דרס למוות – ונמלט. כתב אישום נגד תושב נתניה שהיה מעורב בתאונת פגע וברח לפני כשבועיים

כתב אישום הוגש נגד גבר מנתניה שנהג בשכרות, דרס למוות את תושבת העיר, לאחר שחצה צומת ברמזור אדום והפקיר את הקורבן על הכביש

ביום שלישי לפני שבועיים (12.5) בלילה התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים בצומת הרחובות רזיאל-ששת הימים בנתניה. מהמקום פונתה לבית החולים לניאדו אישה בת 66 ובהמשך נקבע מותה.
מחקירת בוחני התנועה התברר כי גבר שנהג ברכבו ברחוב רזיאל בעיר, מכיוון דרון לצפון, הגיע לצומת הרחובות רזיאל-ששת הימים, עקף את כלי הרכב בצומת דרך הנתיב המיועד לפנייה שמאלה והמשיך בנסיעה רצופה עד אשר פגע בהולכת רגל שחצתה במעבר חצייה.
מיד לאחר שפגע בה, המשיך הנהג בנסיעה רצופה ונמלט מהמקום, כל זאת כשנהג בשכרות. כתוצאה מהתאונה המנוחה נפצעה אנושות ומותה נקבע בביה"ח.
עוד באותו הלילה ולאחר סריקות וחיפושים רבים, השוטרים איתרו את נהג הרכב בביתו והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.
מעצרו של החשוד, תושב נתניה בן 43, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול הגישה נגדו הפרקליטות כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד בגין המתה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות ואי ציות לרמזור אדום. עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות