צפו: שב"ח מקלקיליה ניסה לפרוץ לבית ברמת השרון באמצע הלילה. תושייתו של בעל הבית הביאה למעצרו על חם

משטרת ישראל עצרה שוהה בלתי חוקי מקלקיליה שניסה להתפרץ לפנות בוקר לבית ברחוב רמתיים בהוד השרון בזמן שדיירי הבית ישנים

ביום שלישי שעבר (12.5) התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על פורצים לבית צמוד קרקע ברחוב דרך רמתיים בהוד השרון. מהדיווח התברר כי בעל הבית התקשר למוקד סמוך לשעה 04:00 ומסר כי 2 חשודים מנסים לפרוץ לבית שלו וכי הוא מבחין באחד מהם דרך חלון חדר השינה שלו. שוטרים הגיעו במהירות למקום ואיגפו את הבית מימין ומשמאל, כשהם מבחינים בחשוד אחד מנסה לפתוח את חלון הבית ואילו חשוד נוסף יושב על ספסל בחצר הבית. השוטר קרא לעברם והם החלו להימלט מהמקום. השוטרים הצליחו לעצור את החשוד שניסה לפרוץ לבית ואילו האחר נמלט.
חקירת המשטרה העלתה כי החשוד הוא שוהה בלתי חוקי בישראל, תושב קלקיליה, הגיע לבית כשהוא עטה על ידיו כפפות, חבש קפוצ'ון לראשו וכיסה את פיו ואפו בבד וגזפלפל בכיס מכנסיו.
מעצרו של החשוד, בן 36 מקלקיליה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה, ואתמול מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של ניסיון התפרצות לדירה, הסגת גבול פלילית וכניסה לישראל שלא כחוק. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות