צפו: תושב נתניה שלף סכין וניסה לדקור עובד בחנות במודיעין. הכל התחיל במראה ובקבלה ונגמר במקלדת שעפה באוויר

כתב אישום הוגש היום נגד צעיר תושב נתניה שתקף ופצע עובד בחנות ברחוב האורג במודיעין לאחר ויכוח שהחל בנוגע לקבלה על מראות שלכאורה רכש במקום

משטרת ישראל הגישה היום כתב אישום כנגד תושב נתניה בן 20 החשוד באיומים, תקיפה ופציעתו של עובד בחנות, ברחוב האורג במודיעין.
תחילתה של החקירה בתאריך 28/4/20 בדיווח שהתקבל במשטרה על לקוח שהתפרע, ניסה לדקור ותקף עובדים בחנות במרכז מסחרי במודיעין. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את החשוד, כשהוא מנסה להימלט מהמקום עם רכבו. בחיפוש ברכב מצאו השוטרים שני סכינים ואלה טלסקופית.
מכתב האישום עולה כי הנאשם הגיע לחנות ברחוב האורג במודיעין וביקש להחליף מראות שנקנו במקום. לאחר שהתבקש להציג קבלה, החל הנאשם להתלהם ולצעוק. הנאשם פנה למחסן במקום, התקרב לאחד העובדים, שלף סכין וביצע תנועת דקירה לעבר העובד, שהצליח להתחמק ולברוח מהמקום.
עוד עולה מכתב האישום כי לאחר מכן רץ הנאשם למשרד הקבלה, החל לצעוק, לאיים ולקלל. הנאשם התנפל על העובד בחנות, החל להכות אותו וזרק עליו מקלדת שפגעה בכתפו.
כאמור, החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון, ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין איומים, תקיפה סתם, החזקת סכין שלא כדין ופציעה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות