אחרי חודשיים: מפגש מרגש בין דיירי בית אבות סיעודי ובני משפחתם באמצעות מנוף

"אל תשכחו אותי" קראה דיירת בבית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" ובני משפחתה במהלך מבצע שקיימה עיריית נתניה היום להפגיש בין הדיירים הסיעודיים ובני משפחתם אחרי חודשיים שלא התראו בשל הקורונה

אחרי כמעט חודשיים שלא התראו דיירי בית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" עם בני משפחתם בשל מגיפת הקורונה, זכו דיירי בית האבות הסיעודיים למפגש מרגש עם בני משפחתם באמצעות מנוף מיוחד שהוזמן ע"י עיריית נתניה עד לגג בית האבות – שם הצליחו להתראות, לשוחח ואף הקדישו שיר לבן המשפחה האהוב.
הרעיון נולד לאחר שתושבת העיר התקשרה למנהלת אגף רבעים ושכונות, כנרת מנטין, וסיפרה לה שלא ראתה את אביה חודשיים ימים והיא מתגעגעת. "אז נולד הרעיון שצריך לעשות משהו כדי להפגיש בין דיירי בית האבות ובני המשפחה".
"הבנו את הצורך החשוב הזה ואת הקושי ההדדי, הן של הקשישים והן של המשפחות המרוחקות. לאחר חשיבה במינהל התפעול בניהולה של ליזי אורון, פנינו בעידודה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר לחברת מנופים שתסייע לנו בהרמת במה עבורה המשפחות עד לגובה גג בית האבות, באופן בו יוכלו לראות אחד את השני ולשוחח".
האופן בו "ביקרו" המשפחות את דיירי בית האבות התנהל בצורה מאורגנת ומסודרת לפי רשימה שהוכנה מראש, כאשר כל משפחה בחרה שיר על פי בקשתה וכשעלה בן המשפחה על במת המנוף לראות את יקירו – נשמע השיר בקול.
"היה כל כך מרגש לראות את זה, הגיעו אחים, ילדים, נכדים ונינים, כל אחד קיבל רמקול והם דיברו ביניהם, זה היה מרגש עד דמעות. אחת הקשישות צעקה לילדיה 'אל תשכחו אותי' ומשפחתה ענתה לה שהם מתגעגעים ויבואו לבקר כאשר הקורונה תיעלם ולא תהיה סכנה. המשפחות הללו לא נפגשו קרוב לחודשיים ואני שמחה שהצלחנו להפגיש בין עשרים משפחות ליקיריהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות