אגף התנועה במשטרת ישראל נערכת בכבישים הבין-עירוניים בצל הנחיות צו הבריאות. מתוכננת אכיפה מוגברת

קבלו את מפת היערכות אגף התנועה ליום הזיכרון ויום העצמאות בכבישים הבין-עירוניים בצל המאבק הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה

על פי החלטת הדרג המדיני ובהתאם לעדכון התקש"ח שנכנסו לתוקפן החל מהיום, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירה על בריאות הציבור.
כאמור, במסגרת ההיערכות, אגף התנועה יפעל בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית תקנות לשעת חירום. כאשר החל משעות הצהריים, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.
לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים, תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו על פי ההוראות. אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל.
משטרת ישראל מאחלת חג עצמאות שמח, ומדגישה שככל שיידרש יתכנו שינויים במיקום בהתאם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות