הפצע שבנשמה: הזמרת ענבל פז מספרת בשירה החושף על המקרה שעברה בילדותה

"כתיבת שירים עבורי זו דרך לחקור את העולמות הרגשיים שבי ולעבד את חוויות חיי. אני מאמינה שיש קשר ישיר בין החוויות שכל אדם חווה לשיעור אותו הוא הגיע ללמוד בעולם הזה"

 רגע לפני שמשבר הקורונה סגר את שעריו במדינות רבות וגם כאן שבה לישראל הזמרת הישראלית ענבל פז לאחר הופעה מוצלחת בטלוויזיה וטור קצר באנגליה. זאת בעקבות  שירה האוטוביוגרפי והחשוב  'THE OTHER END, שגם בארץ נחל הצלחה בפלייליסטים  ומספר את המקרה שחוותה כשהייתה ילדה והוטרדה על ידי שכן נכה וכיום שנים רבות אחרי ובעידן ה ME TOO אזרה אומץ ויצרה שיר שמספר את הפצע שבנשמתה. בד בבד ממשיכה קדימה עם הסינגל החדש, ' Eyes open shut 'שמספר את ההתמודדות של כולנו, אם לא של רובנו. הרבה תובנות יש פה ובמיוחד עכשיו שיש לנו זמן לחשבון נפש בזמן הפסקת מרוץ החיים.
ענבל פז: "אחד הדברים שאנחנו לומדים ומתרגלים יום יום בחיים האלו זה קשרים. אנחנו מתרגלים ליצור אותם, לומדים לחיות בתוכם ולעיתים לפרום אותם. לא כל אדם הנכנס לחיינו יישאר לנצח, רובם נכנסים לחיינו ללמד אותנו שיעור ולהמשיך הלאה. כתיבת שירים עבורי זו דרך לחקור את העולמות הרגשיים שבי ולעבד את חוויות חיי. אני מאמינה שיש קשר ישיר בין החוויות שכל אדם חווה לשיעור אותו הוא הגיע ללמוד בעולם הזה. " השיעור הזה החל אצלי לפני שנים רבות בשיחה רנדומלית עם אבא שלי, בדרכנו חזרה הביתה מארה״ב מישראל. בעודי יושבת על המזוודה מחכה לטיסה שלנו הוא ניגש אליי ואמר : "ענבלי, לעולם אל תתני לאף אחד לנצל אותך". מאותה נקודה נכנסו לחיי דמויות רבות ומגוונות שלימדו אותי להתמודד עם השיעור לעיתים הכבד הזה ובעוצמות שונות. דרך השיר 'Shut Open Eyes ' צללתי עם המילים והלחן לרגשות ולחוסר האונים שהרגשתי בתוך הקשרים הללו. קשרים שהרגישו לי חד צדדיים, קשרים שבהם נתתי מעצמי ואת עצמי ונותרתי מחזיקה אוויר. שם למדתי את אחד משיעורי החיים החשובים ביותר, 'האמן לא למה שבן אדם אומר אלא להתנהגותו '. ניסיתי להעביר דרך המילים שלעיתים אנחנו מכבים את האינסטינקטים שלנו, חיים עם עיניים פקוחות אך עצומות, מתעקשים לא לראות את האמת הכואבת שעומדת בפנינו, מחפשים תירוצים להתנהגויות של אחרים בכדי להצדיק לעצמנו את הסיבות שאנחנו נשארים בקשרים רעילים. בעיניים פקוחות אני יכולה לומר שלעיתים עזרה לאחר באה דווקא בצורה של שחרור ופרידה".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות