תושב נתניה רצח הומלס באכזריות בבעיטות ואגרופים, כי ישן בבניין ברחוב הרצל בו גר

החשד: תושב נתניה גרם למותו של דר רחוב שישן בבניין בו הוא מתגורר, ברחוב הרצל בעיר, לאחר שבעט והכה בו בראשו ובגופו. החשוד נעצר זמן קצר לאחר האירוע ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר

משטרת ישראל סיימה את חקירתה בגרימת מותו של נייבולין ראשיד, בן 54 דר רחוב. הדיווח על האירוע התקבל ביום 28.3.20 לפנות בוקר למוקד 100 של המשטרה בו נמסר על אדם השוכב על מדרכה ברח' הרצל בעיר. כוחות משטרה הגיעו למקום וכוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

מיד עם הורדת סרטוני מצלמות האבטחה זיהו השוטרים את אחד הדיירים בבניין כמי שהיכה ובעט בקורבן בחדר המדרגות בבניין לכיוון היציאה מהבניין. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד במשטרה כאשר במהלך החקירה התברר כי ערב קודם הגיע הקורבן ביחד עם חבר שלו והם שתו אלכוהול בסמוך לבניין. החבר הלך לקנות בפיצוצייה הקרובה וכשחזר לבניין, הבחין כי הקורבן שוכב על המדרכה כשהוא חבול וללא רוח חיים.

הרקע לאירוע הוא ככל הנראה חוסר שביעות רצונו של החשוד מהעובדה שהקורבן וחברו, דרי רחוב, היו ישנים ועושים צרכים בבניין בו הוא מתגורר.

מחקירת המשטרה התברר כי החשוד דחף את הקורבן ברגליו והלך אחרי הקורבן לכיוון היציאה תוך כדי שהוא בועט בו בחוזקה. הקורבן התנדנד ונפל מהבעיטות של החשוד ולאחר מכן, החשוד המשיך לבעוט בו בראשו באגרופים ובתנועות דריכה על ראשו. החשוד השאיר את הקורבן על המדרכה, עוזב את המקום ועלה לביתו בבניין.

מבדיקה ראשונית של המכון לרפואה משפטית עולה כי מותו של הקורבן נגרם מנזק חבלתי חמור למוחו עם דימום מתחת לקרום העכבישי וזאת בעקבות חבלות כהות בראשו.

מעצרו של החשוד, בן 34, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. אתמול (ב') הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו כבר בימים הקרובים. בדיון שהתקיים אתמול הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים ועד ליום חמישי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות