במבצע משותף לכל רשויות החוק נתפסו כלבים וסוסים בתת תנאים, גז לא חוקי, השתלטות על אדמות ועוד לא מעט הפרות חוק

חיות מוחזקות בתת תנאים. צילום דוברות המשטרהחיות מוחזקות בתת תנאים. צילום דוברות המשטרה

בחווה נוספת התגלה כי מחזיק החווה חשוד בהשתלטות על קרקע פרטית. מחלקת הפיקוח על הבנייה מטעם משרד האוצר ועיריית רעננה פתחו בחקירה ובכוונת הרשות להוציא צו הריסה מידיי לחווה. מהמקום נתפסו סוסים ע"י נציגי משרד החקלאות בגין עבירות על חוק צער בעלי חיים. בתום הפעילות, החשוד, בן 48 זומן לחקירה בתחנת המשטרה.

עם הגעת הכוחות המבצעיים לחווה שלישית נוספת, גילו כי היא מחולקת ל-2 מתחמים. במתחם הראשון התגלה כי מחזיק המקום, בן 48 תושב השומרון, מחזיק במקום עסק לגז ללא רישיון כדין. נציגי משרד הגז מצאו במקום גם כ-240 בלוני גז וכן משאית אשר שימשה להובלת הבלונים בניגוד לחוק. החשוד זומן לחקירה בתחנת המשטרה בגין ניהול עסק ללא רישיון. במתחם השני באותה חווה התברר כי מחזיק החווה השתלט בניגוד לחוק על שטח העירייה. בכוונת עיריית רעננה להוציא למקום צו הריסה מיידי. בחווה אותרו גם בעלי חיים אשר הוחזקו בניגוד לחוק צער בעלי חיים. מחזיק המקום זומן ליחידת הפיצו"ח למשרד החקלאות להמשך חקירה וקיבל דו"ח בסכום של 14,000 ₪. באותה חווה ניתן גם דו"ח ע"י יחידת השיטור העירוני בשל השלכת פסולת במקום. עוד נתפסו ע"י הווטרינר העירוני כלבים ונלקחו מהמקום בשל אחזקה לא חוקית של כלבים מסוכנים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות