בלעדי! מה ראש עיריית כפר יונה מסתירה כבר שבוע מתושביה? צו הארנונה שהגישה נדחה ע"י משרדי הפנים והאוצר. המשמעות: תושבי יפה נוף ושרונה ימשיכו לשלם ביוקר

"מבטיחים, כפי שכתבנו לא אחת, שלא תנוח דעתנו אף לא לרגע קט אחד עד אשר פטור זה יגובה באופן חוקי במסגרת צו הארנונה של העירייה לשנת 2019, ובכלל. או אז, חשבונכם יזוכה באופן רטרואקטיבי ובמיידי. נעדכן בהמשך על התקדמות ההליך כאמור".
אז כחלון כידור הבטיחה לבטל- ומשרדי הפנים והאוצר לא קיבלו את האחורה פנה שהיא ניסתה לעשות על גבם.
כחלון כידור הבטיחה לעדכן – ובכן במשך שבוע ימים היא שכחה לעדכן את תושביה שהצו לא אושר.
כאמור – המשמעות המיידית היא כי תושבי כל השכונות ששילמו עבור תוספת הארנונה שהטילה עליהם שוש כחלון כידור, ימשיכו לשלם וביוקר. משרדי הפנים והאוצר לא הסכימו שעיריית כפר יונה תגלגל עליהם אחריות למעשה – שהם עצמם עשו במו ידיהם ובכך הטילו ארנונה כבדה יותר על תושביהם.
השאלה היא – מדוע בלשכת ראש עיריית כפר יונה לא פרסמו את החלטת משרד הפנים ומשרד האוצר, שנחתמה כפי שניתן לראות כבר ב-19.8, כלומר לפני שבוע ימים?

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות