חשד: תושב נתניה הצית רכבים של שוטרים בעיר, רק בשל היותם שוטרים. מצלמות האבטחה הביאו למעצרו

במהלך חקירת התיק נקבע בחוות דעת של חוקרי הצתות כי בכל האירועים מדובר בהצתות. תוך כדי חקירת האירועים התברר לחוקרי המשטרה כי החשוד בביצוע ההצתות סוחר בסמים בכמויות גדולות ולמשך זמן ממושך, ביחד עם חשוד נוסף, בן 19, וכי השניים, שגרים באותו הרחוב, סוחרים בסמים גם לקטינים.

ב־13 באוגוסט נעצר החשוד, ויממה לאחר מכן נתפס גם השותף הצעיר יותר. מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה ואתמול (א') הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד הצעיר ומעצרו הוארך ב־4 ימים עד יום רביעי (28.8(.

היום (שני) הוגשה הצהרת תובע נוספת נגד החשוד בהצתות, ומעצרו הוארך ב־4 ימים עד יום חמישי (29.8). שתי הצהרות התובע הוגשו על ידי הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגד השניים כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, בעבירות של הצתות וסחר בסמים (נגד חשוד אחד), ועבירות של סחר בסמים (נגד החשוד הנוסף).

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות