אלכס טופל חוגג 20 ב-2 אלבומים חדשים

הכול החל אי שם בסוף שנות התשעים כשהוקלט אלבום הבכורה שלהם והכיל בלדות רוק על אהבה. באלבום זה נכללו השירים "נהדרת" שלימים הפך ללהיט ענק והשיר "אלפי ילדים מוכים" שבו התארח נתן זהבי.

בשנים הראשונות מצאת האלבום זכו חברי הלהקה למעט חשיפה תקשורתית ובמקביל הופיעו. באיזשהו שלב הפסיקו וחזרו בעקבות תהליך מעניין שבו הדיסקים של אלבום הבכורה הגיעו למטיילים ישראלים ברחבי העולם שהכירו אותם דווקא בחו"ל. "במהלך השנים כל אחד מאיתנו הלך לדרכו שלו, אבל כשחזרנו להופיע אחרי תקופה לא האמנו שהקהל מכיר את כל המילים של השירים", סיפר טופל. "היו הרבה ישראלים שטיילו בחוץ לארץ ומתברר שהדיסק שלנו תפס חזק במזרח ובדרום אמריקה. המוזיקה הושמעה בעיקר בדרום אמריקה, הודו, ואוסטרליה, בעוד שבארץ השירים הושמעו מעט".

אך לא לאורך זמן כי עם צאת האלבום השני "צעקה אחת ארוכה" בשנת 2008, נוכחו לדעת שאנשים רבים מכירים את שיריהם, והלהיטים "נהדרת" ו"קחי לך זמן" הושמעו רבות בתחנות הרדיו עד היום בעצם. כעת, עם צאת המארז הכפול, מציינים חגיגית 20 שנות עבודה ויצירה עם הפנים לבאות.

 

צילום: יואב שלף

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות