המסורת ממשיכה: נתניה חוזרת עם ה"פסטיווקלי" – פסטיבל הצדעה לזמר העברי

לסיום הפסטיווקלי (22.8) באמפידשא יעלה המופע "שמר פינת וילנסקי" כמחווה למשה וילנסקי ונעמי שמר בהנחייתו של אבשלום קור ובהשתתפות תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית בניצוחו של דודי זבה, כתריה, "הכל עובר חביבי" ויונית שקד. בהיכל התרבות ייהנו באי הפסטיבל משיריו של יגאל בשן ו"הופה היי" במופע "ילד פלא בארץ הצבר" בהשתתפותם של משה דץ, אבי דור, ושלישיית בוגרות "בית צבי".

המופעים יתקיימו בשעה 21.00 באמפידשא בעיר ימים, ובשעה 18.30 בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין. כמו כן, בימי הפסטיווקאלי בשעה 23.00 יתקיימו ערבי שירה בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין עם מיטב מנחי שירה בציבור, אמנים וחבורות זמר בהצדעה לפס הקול של הזמר העברי לדורותיו.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר מסרה: "אני גאה להזמין את תושבי נתניה ואורחיה לפסטיווקלי – פסטיבל זמר עברי איכותי עם מיטב האמנים בישראל, המתקיים בנתניה זו השנה השלישית בעיר ימים – השכונה בה רחובותיה נקראו על שם אמנים שהטביעו חותמם על התרבות הישראלית".

הכניסה לכל המופעים הינה חופשית (מלבד המופע של יהודה פוליקר בעלות של 50 ש"ח לתושבי נתניה ו-75 ש"ח לתושבי חוץ (כרטיסים בטלפון-09-8308811).

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות