צפו: אירוע בחדר ובו רימוני עשן במפעל באזור התעשייה הרצליה-רמת השרון גרם לפטריית עשן גדולה. כוחות הכיבוי השיגו שליטה על האירוע

לדברי אחד מגורמי החירום בתע"ש אין סכנה מבחינת החומר. צוותי כיבוי מבצעים ניטור ונערכים בהתאם. בהמשך נמסר כי הושגה שליטה מלאה באירוע, ללא נפגעים וללא סכנת התפשטות.

מדוברות עיריית הרצליה נמסר בתגובה: "לסדרת הפיצוצים, שהייתה גם בשבוע שעבר, אין הסבר למעט העובדה שמדובר בשטחים מזוהמים מפסולת של מפעלי התעשייה הצבאית ששכנה במקום עד לפני 30 שנה".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון הגיב ואמר כי העירייה עוקבת מקרוב אחר הנעשה בשטח יחד עם כוחות הכיבוי ואנשי איכות הסביבה. "קרקע שהוטמנו בה במשך שנים נפלי פגזים, חומרי נפץ, חומרים כימיים וחומרי בעירה, סופה להתלקח ללא כל התראה. זה בדיוק החשש מקרקעות כאלה. אני מקווה שהותמ״ל שמתכנן בנייה המונית על כל קרקע פנויה ללא אבחנה בין שטחים מסומנים או ירוקים ייקח את העניין לתשומת ליבו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות