קבוצת "יצחקי" הבונה את הקניון בכפר יונה: "אם יוחל צו הארנונה שהחליטה עליו ראש העיר, נשקול מחדש את פיתוח הקניון"

כאמור, במכתב ששיגרה קבוצת "יצחקי" לחברי מועצת העיר כפר יונה נכתב: "לתדהמת חברתנו, הובא לידיעתנו כי נקבעה ישיבת מועצת עירייה מיוחדת ליום ה-25.6 לצורך אישור צו הארנונה ואישור חריג…במסגרת הצו מבקשת העירייה להטיל על מרכז הקניות ששטחו מעל 8000 מ"ר תעריפי ארנונה גבוהים ומיוחדים העולים על תעריפי ארנונה החלים על עסקים ברחבי העיר.

כמו כן מבקשת העירייה להחיל תעריפים זהים על שטחי מעבר, כמו על שטחי עסקים..דבר שיביא להכבדה משמעותית. אם לא די בכך, העירייה מבקשת לחייב בתשלומים נוספים את החניון שאמור להיות פתוח בחינם לשימוש כלל הציבור".

בקבוצת יצחקי מסכמים ואומרים: "העלויות הגבוהות אשר העירייה מבקשת להטיל יקשו מאוד על אכלוס הקניון והפעלתו ובסיכומו של דבר יושתו על הרוכשים בקניון – שהם תושבי העיר".

ואם לא היה ברור, בחברת "יצחקי" מבהירים בצורה חד משמעית שאם הצו הזה יאושר, עתיד הקניון כנראה יגיע לכך שהוא לא ייבנה על ידם: "יובהר, כי ככל שחברי המועצה יחליטו להעביר את צו הארנונה, קבוצת יצחקי תשקול בכובד ראש את המשך קידומו, פיתוחו ואופיו של הקניון".

עתה ניתן לחכות ולראות האם ראש העיר, שוש כחלון כידור, תאלץ לחזור בה מעוד יוזמה והחלטה שקיבלה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות