"לבן", "פירורים ובררה", "חממה" – קבלו את לקסיקון טלגראס שנחשף בעקבות מעצר של רשת מנתניה שסחרה בסמים דרך הטלגרם

חקירת המשטרה העלתה כי חמשת החשודים ניהלו משא ומתן אודות רכישות ומכירות סמים ביניהם ועשו שימוש בקודים במהלך ההתכתבויות ביניהם המצביעות על הבקיאות והמעורבות הגדולה שלהם בעולם הסמים כגון: "לבן"=סמים באיכות טובה מאוד, "פירורים ובררה"= סמים שנותרים מתוך כמות ולא ניתן למכור אותם, "חוץ/בית/חממה/מנורה"= המקום בהם גודלו הסמים ועוד.

עם מעצרם של החשודים ובמהלך חיפוש בבתיהם נתפסו סמים, משקל לשקילת סמים וטלפונים ניידים הנחשדים כטלפונים מבצעיים של החשודים בניהול רשת הסמים המסועפת.
ארבעה חשודים נעצרו ב-4.6 וחשוד נוסף נעצר שבוע לאחר מכן ב-11.6.

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בפתח תקוה ובשבוע שעבר הוגשו נגד החשודים כתבי אישום המכילים אישומים רבים ובעבירות של סחר בסמים, קשירת קשר לביצוע פשע, תיווך בעיסקאות סמים והחזקת סמים לצריכה עצמית. יחד עם כתבי האישום הוגשו נגד חמשת החשודים גם בקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. נגד שני החשודים הנוספים החקירה נמשכת.

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות