שנה חמישית לאירוע בר ובת מצווה לילדי נתניה

ילדים ונערים קרובים מאוד ללבו של בן רימון, ובמיוחד סניף צופי ים נתניה אותו מממן בשנים האחרונות, הוא הגיע למשט שנערך במסגרת פעילותם. בן רימון ציין כי עבורו זוהי סגירת מעגל לאחר שהוא בעצמו כילד היה בצופי ים יפו.

מסיבת בני המצווה עבור 25 ילדי העיר התקיימה לזכרו של חברו של בן רימון, סיימון אברג'יל, ובהשתתפות ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, המשנה לראש העיר והממונה על הרווחה, טלי מולנר, חברי הנהלת קרן נתניה, צוות מנהל הרווחה ובראשם רותי גור ועוד.בן רימון הנרגש ציין, "אני עושה עסקים בכל העולם. העסקה הטובה ביותר שלי היא כאן, עבור ילדי נתניה".

רוברט בן רימון נולד בישראל ובבגרותו נסע עם דולרים ספורים לארצות הברית. כיום הוא גר עם משפחתו בניו ג'רסי ומעצב חנויות יוקרה ובהם חנויות של ראלף לורן, גאפ ועוד. את אהבתו הגדולה לעיר נתניה גילה לאור מפגשו עם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, לפני מספר שנים, ומאז הוא תומך ותורם רבות לעיר.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הודתה לבן רימון על תרומתו הנדיבה: "אני מודה לרוברט, אדם יקר ואהוב שחי בארה"ב אבל הלב שלו כאן איתנו. מרגש לראות את ילדי בני המצווה שמחים וחוגגים, אני מאחלת מזל טוב לבני המצווה ומברכת על המצווה הגדולה והמיוחדת שזכינו לקיים הודות לרוברט".

 

צילום: רן אליהו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות