30,000 תלמידים נבחנו השבוע בבחינת התיאוריה לקראת הוצאת רישיון נהיגה

התנהגות בטוחה בכביש מתחילה בחינוך, ובמשרד החינוך מבהירים שהם מחויבים ליצור את התשתית לשינוי תרבות הנהיגה בישראל. לצורך כך, מיושמת השנה תכנית חומש בחינוך לזה"ב, שכוללת את ההיבטים הבאים: משמרות הזה"ב (יסודי), התכניות "ללמוד תנועה" (א' או ב'), "עצמאים בשטח" (כיתות ה'), "חינוך תעבורתי" ו"לימודי תיאוריה" (כיתות י'), וכן "סינמה דרייב" (י"א). בנוסף, מופעלים רכזי זה"ב בית-ספריים: ביסודיים פועלים השנה כ-1,700 רכזים, ובבתי הספר העל יסודיים פועלים כ-730 רכזים.

אשר לבטיחות רוכבי האופניים החשמליים: בהחלטה משותפת עם משרד התחבורה, הוחלט להעמיק את תהליכי ההכשרה והאכיפה הנוגעים לרכיבה על אופניים חשמליים, וההנחיה לבתי הספר היא להקדיש את שיעורי החינוך התעבורתי ללימוד הפרק הייעודי שהופץ בנושא.

משרד החינוך פועל לחיזוק החינוך התעבורתי, ולשיפור דפוסי הנהיגה בישראל.

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך, בירך את הנבחנים ואמר: "משרד החינוך מחויב ליצירת תשתית לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, ולקידום הזהירות בדרכים. כחלק מלימודי החינוך התעבורתי, התחלנו ליישם לימודי תיאוריה בבתי הספר, שכוללים את כל שנדרש להתנהלות בטוחה בדרכים: עייפות בנהיגה, התמודדות עם לחץ חברתי, סכנות השימוש באלכוהול ובסלולר, וכן גם סכנות השימוש באופניים חשמליים. נרחיב את התכנית עבור כל תלמידי שכבת י', כי זה בנפשנו – התנהגות בטוחה בכביש מתחילה בחינוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות