אולימפיאדת הילדים חגגה תריסר בנתניה

גם השנה, כאמור, השתתפו באולימפיאדה משלחות מחו"ל, כאשר טקס קבלת פנים מכובד התקיים ערב האולימפיאדה בפלנתניה-מרכז מדע, תרבות וחלל, בהשתתפות ראשי המשלחות, הספורטאים ומכובדים ממשרד התרבות והספורט ועיריית נתניה- המשנה לראש העיר אפרים בולמש, מנהל אגף הספורט מוטי שעיבי, מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות אולגה לוריה ומנהלת האגף לקשרי חוץ מיכל שחף.

בטקס הפתיחה בירך סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, את חברי המשלחות והילדים המשתתפים בתחרויות.

במסגרת התחרות יצרו יחד הילדים את הסמל הבין־לאומי של "נגישות לכיסא גלגלים"  וזאת במסגרת שבוע הספורט בישראל העומד השנה בסימן נגישות.

אולימפיאדת הילדים התקיימה לראשונה בשנת 2008 בהשתתפות מספר מצומצם של ספורטאים צעירים מ-6 רשויות מקומיות בלבד אשר התחרו ב-9 ענפי ספורט. בחלוף השנים, גברה ההתעניינות בקרב הילדים והרשויות המקומיות המעוניינים לקחת חלק באירוע הייחודי המתקיים בנתניה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות