לראשונה – עיריית כפר סבא מגבירה את ההסברה בנושא רכיבה בטוחה גם לחברות המעסיקות שליחים

צוות תנועת "שחקים", ברשות השוטר הקהילתי רן מעיין, התפרשו בשלושה מוקדים ראשיים: מרכז העיר, קניון G, קניון D סנטר וקניון הירוקה. מנהלת הרשות העירונית לבטיחות בדרכים, סיגל שטרית, ביצעה הדרכה והכשרה לבני הנוער לפני היציאה לשטח, חשפה בפניהם את המודעות להשפעה של המעסיקים, ועל הדימוי של רוכבי הדו גלגלי ביחס לשאר הנהגים אליהם.

בעלי העסקים התחייבו להקפיד על כללי הבטיחות בדרכים ולשתף פעולה. במקביל, הוצע באמצעות הרשות העירונית, לעודד הצטרפות שליחים ללא עלות כספית להדרכה בנושא רכיבה בטוחה ומודעת.

כאות הזדהות, בעלי העסקים תלו כרוז בעסקיהם, תחת הסיסמה: "גם השליחים שלנו לא מסכנים חיים בשביל להרוויח 5 דקות".

יש לציין, כי כל רוכבי הדו גלגלי שנחשפו להדרכה קיבלו ערכה, שתכולתה כוללת דיסק לרכיבה מודעת, איגרת עם כללי רכיבה, מדבקה לכלי הרכב: "גם אני שליח שלא מסכן חיים בשביל להרוויח 5 דקות", וסרט זוהר לנראות בחשכה. ההתפעלות מעוצמת המבצע רחב ההיקף, שהוא כאמור ייחודי וראשון מסוגו בארץ, הובילה להחלטה של הרשות לבטיחות בדרכים להעתיקו כמודל לערים נוספות.

ראש העירייה, רפי סער, מסר: "לקחנו על עצמנו לשדרג את מערך הבטיחות בדרכים עבור כל תושבי העיר. יזמנו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בארץ, שהועתק כמודל לערים אחרות, במטרה לייצר מציאות בטוחה עבור הולכי הרגל בפרט, ועבור רוכבי הדו-גלגלי. אני שמח על ההיענות של החברות המעסיקות שליחים בכפר סבא, ושל השליחים עצמם, להצטרף לפרויקט פורץ הדרך הזה, ולהתחייב בהצהרת התחייבות לשמירה על שלומם ועל בטיחותם של העובדים ושל התושבים. מדובר ביוזמה מבורכת וחשובה שאין כמותה".

סיגל שטרית, מנהלת הרשות לבטיחות בדרכים, הוסיפה: "מדובר במבצע הסברה בהיקף רחב, יחד עם השיטור העירוני, יחידת התנועה, ובני נוער מתנועת 'שחקים', שבא לענות על צורך להגברת תחושת הבטיחות עבור הולכי הרגל ולשיפור איכות החיים של התושבים בעיר. בעלי העסקים בעיר ורוכבי הדו גלגלי שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל, ואנו תקווה להמשיך במסעי הסברה של כל משתמשי הדרך. השלב הבא הוא איסוף מידע אישי של הרוכבים, להצטרפות להדרכה שתסייע להם ברכיבה היום-יומית ולהגברת בטיחותם ובטיחות כלל הולכי הרגל".

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות