הידידים החדשים של נתניה

יוסף עמר, מנהל סניף נתניה ב"ידידים", העביר בפני העובדים של אגף הפיקוח העירוני ויחידת השיטור, הדרכה מפורטת שמסבירה את פעולות הארגון ואת עזרתם לתושבי העיר בתחומים שונים: החל מסיוע בהחלפת גלגלים, דרך חילוץ ממעליות תקועות וכלה בפתיחת כלי רכב שננעלו על יושביהם – ללא גרימת נזק לרכב.

"מטרת ההדרכה היא לאפשר לעובדי העירייה לשמש כמתווכים בין תושבים שפונים אליהם בבקשות עזרה ובין מתנדבי הארגון הפרוסים בכל שכונות העיר", הסביר עמר.

בסיום ההדרכה יצאו העובדים מחוץ לבניין העירייה, וצפו במנהל הסניף פותח במיומנות רבה רכב נעול באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, וכמובן ללא גרימת כל נזק לרכב. כמו כן חולקו במקום ערכות פתיחה לניידות הסיור של אגף הביטחון שהצטרפו לשורות המתנדבים ב"ידידים".

חלק מהעובדים אף הביעו רצון להצטרף למערך המתנדבים בארגון "ידידים" בחילוצים ובשאר אפשרויות העזרה המוצעות על ידי הארגון. העובדים נקלטו במהירות, ובסניף נתניה הביעו סיפוק רב על הרחבת שורות הסניף והגדלת העזרה והסיוע לתושבי העיר.

הטלפון של ארגון "ידידים – סיוע בדרכים": 053-3131310

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות