נעצר הגבר שתקף, קילל והיכה באופן סתמי נשים בהוד השרון ובכפר סבא

אירוע נוסף, עם מתלוננת אחרת, אירע ב־14 באפריל בבניין מגורים ברחוב אימבר בכפר סבא, אז החשוד קילל את המתלוננת, איים ותקף אחר שהיה בסמוך אליה.

למחרת פנה החשוד למתלונן שעבד ברחוב ההסתדרות בהוד השרון וביקש ממנו כסף. הוא איים עליו, משך בחולצתו, נכנס למסעדה סמוכה ולקח מקל כדי להכות את המתלונן. כשיצא שוב לעבר המתלונן – הבחין באזרחים במקום ונמלט.

אך החשוד ככל הנראה טרם הגיע על סיפוקו, ויומיים לאחר מכן, 17 באפריל, תקף באותו היום 2 נשים נוספות. האחת נוסעת באוטובוס שביקשה לרדת בתחנת הרצליה והחשוד חסם את דרכה ולא אפשר לה לצאת מהאוטובוס וירק עליה; האחרת, בתחנת אוטובוס סמוך לקניון שרונים בהוד השרון, בו החשוד דחף אותה, ירק עליה וקילל אותה.

לבסוף זוהה החשוד, בן 35 תושב רמת גן, אותר ונעצר על ידי השוטרים ב־30 באפריל. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה, והשבוע הוגש נגדו כתב אישום המכיל 7 אישומים בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפה, איומים והיזק לרכוש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות