בונים עתיד בטוח בכפר סבא

"עתיד בטוח" היא עמותה הקיימת כ-13 שנים בפריסה ארצית עם 75 נבחרות ב-14 ערים ורשויות מקומיות. המטרה, הקניית מרחב בטוח לילדנו, וירטואלי ופיסי. יש זכות לכול תלמיד ותלמידה להרגיש בטוח ומוגן בכל מקום בו הינו נמצא ובכל עת.

אורית ליבוביץ', מנהלת מחלקת בתי ספר יסודיים באגף החינוך, מסרה: "כאשר ילד מרגיש מוגן ובטוח, יש לו את המרחב להביא את יכולותיו לידי ביטוי להיות במיטבו ולהצליח לימודית וחברתית. תכנית 'עתיד בטוח' מאמינה בכוחות התלמידים ומכשירה אותם לתרום ולסייע ליצירת אקלים חינוכי מיטבי, בטוח ומוגן לטובת כלל ילדי בית הספר".

יואב גד, מוביל עירוני מטעם עמותת "עתיד בטוח" הוסיף: "העמותה נמצאת בתחילת דרכה בשיתוף הפעולה הנפלא עם העיר כפר סבא, אגף החינוך  ובתי הספר היסודיים ואנו כבר מתחילים בתהליך של התרחבות והטמעה מקומית. הפעילות מראה אותותיה בשטח, מכה שורשים ומהווה אבן דרך משמעותית עבורנו. אנו נהנים לראות את המנהיגים הצעירים יוזמים, חושבים ופועלים עבור עתידם ונעשה כל שביכולתנו להמשיך להשפיע, לתת תמורה עבור ההשקעה הרבה ולכוון לעתיד בטוח ומיטיב עבור החברה כולה".

 

צילום: מתוך דף עמותת "עתיד בטוח"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות