מסדרון אקולוגי תת קרקעי יוקם בנתניה בין אתרי הטבע

על מנת לשמר את מגוון המינים החליטה עיריית נתניה כי ישנה חשיבות בהקמת מסדרון אקולוגי שראשיתו בלב פארק אגם החורף (המכיל את שלולית החורף), המשכו בשמורת האירוסים, דרך מצוק הכורכר ועד לשמורת נחל פולג. מהלך רחב זה יאפשר למינים השונים להמשיך לשגשג בתא שטח גדול ומגוון.
צעד ראשון ביצירת מסדרון אקולוגי זה הינו חיבורם של פארק אגם החורף ושמורת האירוסים אשר ביניהם מפריד כביש עירוני דו-מסלולי (שדרות בן גוריון) המהווה מחסום בלתי עביר לעשרות מיני בעלי חיים.
מעבר זה, המתוכנן לאורך כ-80 מטרים מתחת לפני הקרקע, ישמש למעבר בע"ח בלבד ביניהם מינים רבים בסכנת הכחדה כגון קיפודי חולות, גרבילי חוף, שנונית שפלה, קרפדה ירוקה וכן דורבנים, שועלים, נמיות ועוד.
מפגש הסברה לתושבים לפני תחילת העבודות יתקיים ביום ראשון, 5 במאי, בשעה 17.00 במתנ"ס
גלי ים- רחוב לוי אשכול 32. במפגש ישתתפו מהנדס העיר, נציגי אגף איכות הסביבה, האקולוגית העירונית, נציגי החברה לפיתוח ותיירות ונציגי רשות הטבע והגנים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות