מי יופיע בערב יום העצמאות בכפר סבא? כנסו כנסו

בשורה לתושבי השכונות קפלן, יוספטל ועלייה- לבקשתם חגיגות העצמאות המסורתיות יתקיימו ביום חמישי ה- 9.4 במגרשי הכדורגל ששודרגו לאחרונה. בבמת קפלן ויוספטל יופיעו אלון אילן שיארח את פיני חדד, איזיקס, מורן קריטי ובועז טביב. כמו כן, יתקיים מופע קובני והרקדת סלסלה, מופע לילדים- ג'ימי וג'ן ועוד. בבמה בשכונת עלייה יופיעו מאור אדרי וציון גולן, בנוסף יתקיים מופע לילדים – "נתי הגעתי הופעתי" ועוד.

אירועים נוספים שיתקיימו ביום העצמאות, חמישי, 9.4: בפארק 80 שבשכונה הירוקה ובשכונת תשלו"ז יוקמו מתחמי הפנינג ופעילויות לילדים וכן יוקמו מתנפחים לרווחת ההורים והילדים.

ראש העירייה רפי סער מסר: "בימים אלה אנו משלימים את היערכותנו לאירועי יום העצמאות שהולכים להיות הגדולים בתולדות העיר, וצפויים לקחת בהם חלק עשרות אלפי תושבים ומבקרים. היה חשוב לי באופן אישי להביא לידי ביטוי את כלל הקהלים בעיר, ולכן עמלנו על במות ייחודיות עם מיטב האמנים והפעילויות.  אני מזמין את כל התושבים, קטנים וגדולים, להגיע לחגיגות ולחגוג יחד את יום העצמאות למדינתנו".

 

צילום: פיני סילוק, יריב פיין וגיא כושי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות