הכינו את קרם השיזוף והמטקות – עונת הרחצה בנתניה נפתחה

תוכנית "הדגל הכחול", Blue Flag, היא תוכנית וולונטרית בינלאומית, הייחודית לסביבה החופית. חופים מוכרזים ומרינות הזוכים להשתייך לתכנית, נהנים מסימן למצוינות סביבתית המוכר ברחבי העולם. "הדגל הכחול" ניתן לחופים ומרינות, אשר עומדים בקריטריונים סביבתיים בינלאומיים בנושאי חינוך ומידע, איכות מים, בטיחות ושירותים וניהול סביבתי. התכנית מופעלת ע"י ארגון FEE – ארגון גג בינלאומי לחינוך סביבתי של עמותות ומלכ"רים מרחבי העולם. עמותת EcoOcean היא המייצגת הבלעדית של ארגון FEE בישראל. בחופי הרחצה קיימות עמדות עזרה ראשונה. כמו כן, בחופים פקחים עירוניים הפועלים לשמירה על הסדר ואכיפת חוקי העזר.

הציבור מתבקש להישמע להוראות: חל איסור להתרחץ בהיעדר שירותי הצלה, חל איסור על שימוש באלכוהול בשטח החופים ועל הכנסת בקבוקים וכוסות מזכוכית.  כמו כן חל איסור על הכנסה ושימוש בנרגילות, מערכות שמע ורמקולים, הבערת אש ומנגלים, חל איסור על הכנסת סוסים וכלי רכב לשטח החופים. כניסת כלב מותרת רק כשהוא קשור ועל פיו מחסום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות