נער בן 18 מכפר סבא הפעיל צעיר שקטן ממנו בשנה כדי שימכור עבורו סמים לקטינים תושבי העיר

מחקירת המשטרה עולה כי, הקטין סחר עפ"י החשד בסמים עשרות פעמים בהזדמנויות שונות, בהם מכר סמים לבגירים ולקטינים באזור השרון. הקטין שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

עוד עלה ממהלך החקירה כי הקטין הופעל על ידי החשוד, בן 18 מכפר סבא, אל מנת שזה ימכור עבורו את הסמים ותודרך על ידי החשוד כיצד למכור אותם, כיצד לערוך סרט עם הסמים, מתי לצאת למכירה וכמה סמים לקחת איתו.

החשוד נהג לדבר עם הקונים, לתאם איתם עיסקאות סמים ולאחר מכן להתקשר לקטין בכדי שימסור להם את הסמים ויקבל תמורה שבהמשך העביר אותה לחשוד.עוד התברר מחקירת המשטרה כי החשוד איים על הקטין שיפגע בו אם לא ימכור עבורו את הסמים ודרש ממנו סכום כסף בשווי עשרות אלפי שקלים עבור כל אותן מכירות סמים שהקטין לא הספיק לבצע, כולל ריבית בשווי אלפי שקלים וכן בעבור הלוואה שלווה לקטין.

באחת השיחות של החשוד לקטין הוא נשמע אומר: "בוא תקשיב בספר תורה נודר לך נדר שאם הכסף של הבן אדם לא מגיע היום אחי אתה מת מה זה בבעייתית אחושרמוטה (…) תקשיב אתה חייב ארגז של כסף אחי באמא שלי אני (…) לנתניה, יש את הכתובת שהבאת לי אתמול אני אבוא לשם עכשיו אני רוצה את הכסף שלי שם…תארגן לא מעניין אותי מאיפה".

בשיחה נוספת פירט החשוד לקטין את הסכום אשר לשיטתו חייב לו: "תעשה אחי 16 (…) תעשה אחי עוד 8 שאתה זוכר שהיה לפני, שאמרתי לך פה יש לכם 8 (…) עוד 18 אחי(…) זהו תוסיף 37 אחי על ה-600 על ה-500 שהיה שם (…) זהו אחי אני לא בא אחי לעקוץ אותך, כמה זה יצא תגיד לי".

החשוד נעצר ב-21 במרס ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. ביום ראשון הוגשה נגדו הצהרת תובע ובדיון שהתקיים בעניינו היום הוגש נגדו כתב אישום המכיל 3 אישומים בעבירות של סחר בסמים, אספקת סמים ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות