שירות חדש לתושבים בעיריית כפר סבא: כל העירייה במספר אחד

שירות זה מגיע כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לייעול השירותים העירוניים והדיאלוג בין גורמי המקצוע לתושבים. יש לציין כי מדיניותו החדשה עוסקת במגוון רחב של תחומים אותם הוא מקדם, ביניהם: חינוך, תחבורה וחנייה, קידום המרקם העסקי, התחדשות עירונית ורבים נוספים.

ראש העירייה, רפי סער, מסר: "התושבים הם במרכז- מבחינתי זו אינה סיסמא אלא מציאות שלאורה אני פועל עוד מרגע כניסתי לתפקיד.  מטרתי העיקרית היא להעניק לכל אחד מתושבי העיר שירות מצוין וחדשני ואנו פועלים במלוא המרץ על מנת להשיג יעד זה. הנתב החדש, שמאפשר התקשרות עם גורמי המקצוע בעירייה בקלות, בנוחות ומכל טלפון הינו צעד נוסף לייעול השירות העירוני. אני קורא לציבור התושבים לבצע שימוש במספר החדש עליו עמלנו במיוחד עבורכם ולהגיע לגורם המקצועי בעירייה בקלות וביעילות"

סגן ומ"מ מקום ראש העירייה ומחזיק תיק השירות לתושב, עו"ד איתן צנעני, הוסיף: "השירות החדש יקל על התושבים ביצירת קשר עם גורמי המקצוע בעירייה שיטפלו בפניותיהם. מדובר על צעד משמעותי נוסף בדרך להשגת מטרת העל- ייעול השירות העירוני. אנו נמשיך לפעול למען תושבי העיר בייעול השירותים ובהנגשתם באופן דיגיטלי, קל ונוח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות