פסטיבל מפה ומצה – בחג הפסח

מגוון הפעילויות יחכו לקהל המבקרים באתרים הפזורים ברחבי הארץ, מצפון לדרום. בכל אתר המבקרים ייהנו מפעילות מיוחדת שתספר את הסיפור של האתר עצמו, ההיסטוריה המרתקת, החוויות המרגשות ושלל סיפורים שמשמרים ומרכיבים את ההוויה הישראלית. האתרים המשתתפים בפסטיבל: מוזיאון בית שאן, נהריים בגשר, מוזיאון העיר חיפה, מחנה מעפילים עתלית, קיבוץ עין שמר, מתחם החאן של מוזיאון כפר סבא, מקווה ישראל, בית ראשונים נס ציונה, בית מורשת יהדות תימן, מוזיאון גבעתי במצודת יואב, יד מרדכי, מתחם הקטר באר שבע.

בשני ימי הפעילות אתרי המורשת יתמלאו במשפחות וילדים שייהנו מהצגות מקוריות, עיבודים חדשים לסיפורי ילדים ולשירים שעליהם גדלנו, סיפורים על מיחזור וקיימות, על ירושלים ומורשת ישראל. כל אתר יציע למבקריו הפעלה ייחודית למקום, סיור, הפעלה, סיפור וחוויה בליווי מופעים אהובים של טובי התיאטרונים ומספרי הסיפורים: "אליעזר בן יהודה", "המשאלה הגדולה", "הנעליים של אדון סימון",  "בגדי המלך החדשים", "אגדת חלם", "טיול מסביב לעולם", "מעבר לים", "ארץ עוץ לי", "פרח לב הזהב" ועוד הצגות רבות.

לצד כל פעילויות אלה יתווספו השנה מתחמי פעילות שיהיו פזורים באתרי המורשת. מתחם מלאכות קדומות: נגריה גדולה, רפדיה, תפירה ומלאכות נוספות. מתחם משחקים של פעם: הילדים יסתכלו וילמדו וההורים ישחקו במשחקים הקלאסיים: גומי, קלאס, קפיצה בחבל, חמש אבנים ועוד רבים. מתחם חגי ישראל: מתחמי יצירה שיתקשרו לחג הפסח ועוד מתחמים היסטוריים רבים ומגוונים.

"מפה ומצה" – אירועים מיוחדים ב-12 אתרי מורשת. חול המועד פסח, 24-23 באפריל 2019, שלישי-רביעי, בין השעות 16:00-9:30

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות