מכות, איומים, בקבוקים מתעופפים, התערבות משטרה וחילופי דברים קשים. כל זה ועוד מטעמים בין בכירי הליכוד בחולון

זאב ניסים, חבר הסניף שנמצא בסכסוך עם חלבי כתב ברשת החברתית כי חלבי עצמו העיף עליו ועל עוד חברים בסניף בקבוקי זכוכית. ניסים הגיב על כך בפייסבוק ותקף את חלבי והאשים אותו אף בתקיפתו עם בקבוק זכוכית: "חלבי מאיר הרצחת וגם ירשת? ממש בושה לליכוד שנבחרת למועצת העיר עקב טעות טרגית של ועדה מוניציפלית.לעצם העניין .ההתנהגות הבריונית שלך כולל זריקת בקבוק במטרה לפגוע בקבוק זכוכית כמובן שפגע בראשי אתה יכול לומר שהתכוונת לזרוק על מישהוא אחר זה ממש לא משנה את העובדה שאם הייתי מגיש תלונה הייתה מסיים את כהונתך במועצת העיר וגם נרשמת לך עבירה פלילית ,במקום להתקשר להתנצל ולבקש סליחה אתה מעליל כדי למצוא חן בעיני הפטרון שלך הזמני עד לויעדה אני הולך לדבר עם ראש העיר ולעדכן אותו על ההתנהגות הבריונית שלך ועל האיום לרצוח את מזכיר הסניף של הליכוד בחולון".

חלבי מכחיש שהשליך בקבוק אבל לא נשאר חייב לניסים וענה לו: "ניסים זאב הצדיק, כואב לך שאני במועצת העיר. הקינאה אוכלת אותך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות