בשורה לבעלי העסקים ולתושבי כפר סבא – 60 חניות כחול לבן חדשות ברחוב ויצמן

כפי שהציג ראש העירייה בתוכנית העבודה שלו במהלך הקמפיין, נושא התחבורה והחנייה בכפר סבא יבואו לידי ביטוי באופן משמעותי במדיניותו. זאת לצד מטרתו לחזק את העסקים בכפר סבא בכלל ובמרכז העיר בפרט. בימים אלה ראש העיר מוביל יחד עם סגנו וגורמי המקצוע, תכנית מקיפה ורחבת היקף שבוחנת נושאים רבים בתחום זה, ביניהם: יצירת מקומות חנייה חדשים, בחינת חניות בהן ניתן לבטל סימוני אדום לבן, סקירת שטחים לטובת הקמת חניונים חדשים ורבים נוספים. יש לציין כי תכנית זו תיתן מענה לכלל אזורי העיר, והיא תפנה תחילה למרכז העיר ולאזורי התעשייה.

"אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בשנים האחרונות בכפר סבא הוא הנושא התחבורתי", ציין ראש העירייה. "אין ספק כי הזמן שאנו מבזבזים מידי יום על מציאת מקומות חנייה, הוא זמן יקר שאין לו מחיר. לכן, על מנת להיטיב עם תושבינו, אנחנו מובילים מדיניות חדשה ורחבת היקף בתחום התחבורה והחנייה זאת לצד מטרתי לחזק את העסקים. הסדרת מקומות חנייה אלה בסימון כחול לבן וביטול של סימוני אדום לבן, תסייע לתושבים במציאת חנייה בקלות ובנוחות ותמשוך תושבים רבים מהשכונות לבצע את קניותיהם בלב העיר. בכך ניטיב גם עם בעלי העסקים ונחזק את מרכז העיר שלנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין, הוסיף: "על מנת לאפשר לציבור להתנייד בקלות במרכז העיר ולהחיות את רחוב ויצמן עד להתחלת התהליך של 'מהיר לעיר' שיגיע בהמשך, החלטנו על ביצוע רפורמות בחניה, שיאפשרו ליותר תושבים למצוא מקום חניה פנוי במרכז העיר. אין סיבה לכך שמקומות חניה חיוניים יתפסו על ידי רכב אחד למשך יום שלם. אסור לשכוח שהפתרון היחיד לטווח ארוך הוא מערכת תחבורה ציבורית יעילה בצרוף רשת שבילי אופניים. לכן במקביל אנו מקדמים פתרונות חשובים אלה לטווח הבינוני והארוך."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות