ראש העירייה רפי סער, יזם הקמת פורטל חדש ודיגיטלי, שמנגיש את כל המידע לבעלי העסקים בעיר

לצד הפורטל האינטרנטי נפתח גם מרכז שירות פרונטאלי ייחודי עבור בעלי העסקים ובו ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות שונות. מרכז השירות החדש יפעל כחלק ממרכז "עירונט" שפועל בבניין 4 במתחם העירייה ברחוב ויצמן 137, כשקבלת הקהל מתקיימת בימי רביעי בין השעות 8:15- 10:15.

כמו כן, בהקשר זה ראוי לציין כי מטרה נוספת של העירייה הינה משיכתן של חברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי לקבוע את משכנן בעיר, ובכך למצב אותה כמרכז עסקים והיי טק. 

"כפי שהצגתי לאורך קמפיין הבחירות, העיר כפר סבא יצאה לדרך חדשה בכל התחומים וכך גם בתחום השירות לתושב", ציין סער. "העירייה בראשותי כבר משפרת את הדיאלוג עם התושבים, ומנגישה את המידע באמצעים דיגיטליים ובאתר העירוני. כך גם עם בעלי העסקים שתרומת העסקים שלהם הינה חיונית להתפתחות כלכלת העיר, ליצירת מקומות עבודה חדשים ולפיתוח שירותים חברתיים לרווחת התושבים. אני מזמין אתכם, בעלי העסקים, להיכנס לפורטל החדש, להגיע למרכז השירות וליהנות מהשירותים החדשים שלנו עבורכם".

לפורטל החדש>>https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3356

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות