שבעה חשודים הקימו עסק שפעל ברחבי הארץ להפצת סמים באמצעות "טלגראס"

החקירה המורכבת של חוקרי המשטרה העלתה כי החשודים עשו שימוש ביישומון וסחרו בסמים המסוכנים, תוך חלוקת תפקידים ביניהם ובאופן הבא: בשלב הראשוני, מי מהחשודים היה מבצע "אימות" מול הלקוח. במסגרת האימות ובטרם אישור העסקה, נדרשו הרוכשים הפוטנציאליים לשלוח מסמכים מזהים הכוללים בין היתר, צילום תעודת זהות/רישיון נהיגה, צילום עצמי שלהם קורצים עין או סרטון בו נדרשו לומר מלל מסוים וכן צילום תמונה מפייסבוק. כל הליך העימות נועד לוודא כי לא מדובר בשוטר שעלול להפלילם.

בשלב השני ולאחר ביצוע העימות, מי מהחשודים היו מסכמים עם הלקוח את פרטי העסקה שכללו בין היתר: סוג הסם, מחיר, כמות, מקום המפגש וקבלת טלפון נייד של הלקוח. בחלק מהמקרים הלקוחות היו מגיעים למקומות מפגש, שם הייתה מתבצעת העסקה ובחלק מהמקרים, כשהלקוחות רצו לתאם משלוח של הסמים אליהם, המחיר בעבור זה היה גבוה יותר.

בשלב השלישי, פרטי העסקה היו מועברים מהיישומון לאחד הטלפונים המבצעיים של החשודים ומי מהם היה יוצא לבצע את המשלוח בהתאם למקום שנקבע עם הלקוח.

עוד גילו חוקרי המשטרה, כי ביישומון ישנה אפשרות לחוות דעה על כל יוזר ממנו נרכשו הסמים, אודות השירות, המחיר ואיכות הסמים. כדי להימנע מביקורות שליליות בשל איכות הסמים הירודה של הסמים שהחשודים מכרו, הם נהגו להחליף את שמות היוזרים בהם השתמשו באופן תדיר.

החקירה המאומצת של חוקרי המשטרה העלתה כי גם במהלך התקופה שחלק מהחשודים שהו באילת, הם סחרו בסמים באילת והמשיכו לסחור בסמים גם בשאר חלקי הארץ.

במסגרת אותו קשר פלילי ולשם קידומו, החשודים יצרו קשר עם אחר, ממנו היו רוכשים את הסמים ובחלק מהמקרים היו נעזרים באימו של אותו אחר, גם היא מנתניה.

החשודים, בגילאי 51-18 מנתניה, כפר יונה ולוד, נעצרו ב־11 בפברואר ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. בשבוע שעבר הוגש נגד חמישה חשודים כתבי אישום המכילים 74 אישומים בעבירות של סחר בסמים וקשירת קשר לפשע. עם כתבי האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בדיון שהתקיים בבית המשפט, שישה חשודים נעצרו עד החלטה אחרת וחשודה אחת שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות