365 מעלות של שקיפות בכפר סבא

המידע שהוטען לזירה זו חולק לקטגוריות, כך שההתמצאות היא קלה, נוחה ויעילה. בין הקטגוריות המוצעות ניתן למנות את הנושאים: שקיפות סביבתית, תכנון ובנייה, חינוך, שיתוף ציבור, מועצת העיר, מדדים ובקרות, חוזים ומכרזים, סטטיסטיקה, מענקים ותמיכות, סקירת פעולות הרשות ועוד. בין השאר ניתן למצוא באתר החדש: זמני התקן למענה הטלפוני ביחידות השונות, מדד ניקיון בבתי הספר, דוח מבקר העירייה, פרוטוקולים מישיבות מועצת העיר, מסמכי תכנית בנייה, אמנת השירות, שיתוף הציבור לפרויקטים שונים ורבים נוספים.

"זירת השקיפות- 365 מעלות של שקיפות" הינה חלק מתוכנית השירות והשקיפות העירונית שמוביל ראש העיר, רפי סער. התוכנית שמה את התושב במרכז העשייה תוך יישום חזון השקיפות והנגישות עבור התושבים. כפי שהציג בתוכנית העבודה עיריית כפר סבא תהיה בדיאלוג קבוע עם התושב, תנגיש את כלל השירותים העירוניים באמצעות אתר העירייה ותפעל בשקיפות ובמעורבות תוך שיתוף הציבור.

"כפי שהבטחתי, המדיניות החדשה אותה אני מנהיג בעירנו שמה אתכם התושבים במרכז העשייה והכל בשקיפות מלאה", ציין סער. "מטרתנו היא לייעל את הדיאלוג עם התושבים, ולהנגיש את כלל השירותים העירוניים באתר האינטרנט. המלאכה שלנו עוד מרובה, לפנינו עומדים אתגרים ומשימות רבות וכולם ינוהלו בשקיפות מלאה ובשיתוף הציבור. אני מזמין את כל תושבי העיר להיות מעודכנים בכל עת באתר העירייה ובזירה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות