חייבים לכם כסף? אל תעשו את זה לבד, פנו לעורך דין המתמחה בהליכי גבייה, הסיכוי שלכם להצליח גבוה בהרבה

פעולות גבייה מיוחדות

חייבים רבים דואגים להבריח נכסים ולרשום אותם על שם קרובי משפחה או חברים, שכן הם מתכוננים מראש לאפשרות שיעקלו להם את הנכסים שבבעלותם. אי לכך, כיום כבר אין די בביצוע פעולות שגרתיות לצורך גביית חובות ולמעשה ככול שהחייב מתוחכם יותר וככול שעומדת לו תקופה ארוכה יותר לצורך ביצוע פעולות מנע, כך יש לגלות ידע, מקצועיות ותחכום בניהול הליכי הגבייה לא רק נגד החייב אלא גם נגד כל אותם מעורבים שעושים עמו יד אחת.

מאחר והזוכה מבחינה חוקית כמעט לא מוגבל בטיב והיקף הפעולות שבאפשרותו לנקוט, הרי שחשיבה יצירתית במקרים רבים יכולה לסייע בהתמודדות עם התחבולות של החייב. עורך דין מקצועי שמקדיש את כל מרצו לתהליך, יכול להבין היכן מסתיר החייב את נכסיו, לבצע הערכה מושכלת מתוך ניסיונו ולתכנן אסטרטגיה חכמה ומוצלחת על מנת לפעול לצורך השגת הנכסים.

בין היתר, עורך דין מקצועי יכול לעקל את כספי הפנסיה של החייב, לעקל מניות, להטיל עיקול לפני מתן אזהרה על נכסי החייב ועוד. חשוב להבין בהקשר זה כי ישנן פעולות רבות שעורך דין מנוסה מסוגל לבצע, שאינן מוכרות כלל לציבור הרחב.

גבייה בהתאם להוראות החוק בלבד

עורך דין להליכי גביה מקדיש שנים רבות מחייו לצורך לימוד החוקים ומתוקף היותו עורך דין בישראל, הרי הוא כפוף לחוקי התנהלות ולקודים נוקשים של אתיקה. די בעובדות אלה כדי להבטיח את זכויותיו של הלקוח. ישנן אמנם חברות גבייה רבות מספור שיכולות לסייע בגביית חובות, אך ברוב המקרים מדובר בחברות הפועלות באמצעים אגרסיביים מאוד.

כך לדוגמה ישנן חברות שנוהגות לאיים על החייבים בניגוד מוחלט למותר בחוק ולמעשה ללקוח אין שום דרך לדעת מה הן הטקטיקות שנוקטת החברה ומה הן אמות המוסר לפיהן היא פועלת. לעומת זאת, עורך דין המעוניין לשמור על המוניטין האיכותי שלו, יגבה את החוב תוך שהוא שומר על תקינות וחוקיות הליך הגבייה

חיסכון ניכר בזמן ונוחות מרבית

ניהול של תיק הוצאה לפועל מחייב את העוסקים במלאכה להשקיע הרבה מאוד זמן, וזמן כידוע לכל, שווה כסף. על הזוכה להגיע פיזית פעמים רבות ללשכת ההוצאה לפועל, להתאזר בסבלנות בזמן שהוא ממתין בתורים אינסופיים, להתקשר פעמים רבות למרכז המידע ולהמתין על הקו כדי לקבל מידע חשוב בנוגע להתפתחויות בתיק ועוד. הבירוקרטיה המורכבת והסבוכה גורמת לרבים להתייאש ופשוט להרים ידיים והלכה למעשה לוותר על החוב. ייצוג של עורך דין בהליך הגבייה חוסך זמן יקר כשכול העדכונים בהתפתחויות מועברים ללקוח באופן שוטף מבלי שיצטרך לרדוף אחרי אף אדם או גורם.

מניעה של עימותים עם החייב

אין זה סוד שחייבים רבים מנסים להלך אימים על הזוכה במטרה לגרום לו להירתע מהמשך הניסיונות לגבות את החוב. לעומת זאת, במקרה שבו הזוכה מיוצג על ידי עורך דין מקצועי העוסק בהליכי גבייה, ברוב המוחלט של המקרים החייב יימנע בכל מחיר מעימות. זאת כיוון שמערך הכוחות שונה לחלוטין במצב זה: החייב מודע לכך שאם ינסה לאיים או להלך אימים על עורך הדין או על הזוכה על מנת ליצור הרתעה, רוב הסיכויים שמהר מאוד המשטרה תיכנס לתמונה. במקרה שבו המשטרה נכנסת לתמונה, אין זה מן הנמנע שימצא את עצמו תוך זמן קצר מאחורי סורג ובריח, במצב חמור בהרבה. למעשה ברגע שבוחרים לעבוד מול עורך דין להליכי גבייה, נמנעים לא רק מעימות ישיר עם החייב אלא מכל מגע ישיר עמו.

המשכיות הטיפול בתיק

בנוסף לכל מה שהוזכר לעיל, במקרים רבים הטיפול בתיק עובר לבית המשפט באופן אוטומטי, למשל במקרים שבהם המחאה בנקאית שהוגשה להוצאה לפועל נתקלת בהתנגדות מצד החייב. בבית המשפט הלקוח יכול להמשיך להיות מיוצג על ידי עורך הדין שניהל עד לשלב הזה את תהליך הגבייה. למעשה, עורך הדין מעניק ללקוח מעטפת שלמה של שירותים היוצרת המשכיות ורצף אחיד לאורך כל הטיפול בתיק, ללא קשר להתפתחויות.

ההמלצות נכתבו על ידי משרד עורכי דין נסים את כהן ניסן:

כתובת

סניף צפון: שדרות המגינים 39-41 חיפה

סניף מרכז: רח' תפוצות ישראל 6ב' גבעתיים

טלפון

סניף חיפה: 04-8512612

סניף גבעתיים: 077-6040676

דוא"ל

office@law-offices.co.il

פקס

04-8512812

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות