צפו: המטבחים שהישראלים אוהבים לבשל ולבלות בהם והפכו לחוויה עם סמל

המטבח של 2019 ייראה אחרת ואפילו ירגיש אחרת. מטבחי סמל משיקים בימים אלו את הדור הבא של המטבחים בישראל, עם חידושים שישנו את פני הבית. אם אתם בדרך להחליף את המטבח הקיים בדירתכם, או להזמין מטבח עבור ביתכם החדש, ישנם מספר דברים שכדאי לשים אליהם לב בבחירה וקנייה של מטבחים מעוצבים, מאחר שמדובר בעולם אין סופי של אפשרויות. עבור רבים מאיתנו עיצוב המטבח הוא אחד הדברים החשובים ביותר בו, אם לא החשוב, יחד עם זאת, ראוי לתת דגש גם על מספר אלמנטים אחרים, אשר חלקם יפורטו בשורות הבאות.

 

מעוצב וגם נוח ופונקציונאלי

 

הדגש שרבים בדרך כלל שמים כאשר מזמינים מטבחים מעוצבים, הוא כשמו כן הוא, העיצוב. יחד עם זאת, אל לכם להזניח את מבנהו בכללותו והתאמתו לסביבה בה אמור המטבח להיות מוצב. זאת על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים לבלות זמן רב בבישולים. תמיד זכרו כי המטבח הוא החלל המרכזי בבית, בו נעשית רוב פעילות היום. כאשר תתכנו מטבח מעוצב ומרהיב אך אינו שימושי- תגלו כי כל מטרתו העיקרית מתפספסת. חשוב כי ההנאה במטבח תהיה גם בשימוש בו ולא רק בשהייה. ודאו כי המטבח שהזמנתם יכיל מספיק תאים, יהיה נגיש ונוח מבחינת עומקים, גבהים ומרחקים, כמו גם מספיק מרווח. חברות דוגמת Semel Kitchens, עושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אשר מאפשרות להן להתאים מטבחים  באופן אישי ללקוח, תוך שהלה מקבל תמורה מלאה לכספו.

 

 

מסע בין מטבחים ועיצובים  

 

סדרת ה- S

 

קווים נקיים וישרים, שילוב בין חומרי גלם מעולים, עיצוב לא מתפשר ושמירה על פונקציונאליות-כאן בא ליידי ביטוי המטבח המודרני, המביא איתו איפוק אך יחד עם זאת גם את המהפכה התעשייתית. בהצגה זו, תכנון הוא שם המשחק, וחומרי הגלם הם השחקנים הראשיים, המגיעים במתכונתם הנקייה ביותר-אסתטיים, דקים ועמידים, חזקים ושקטים, אך לא תמיד שגרתיים. כאן תמצאו ברזל ונירוסטה, עץ וקרמיקה, המשולבים זה בזה בסינרגיה מושלמת.

 

מטבח לבן

 

מטבח לבן אינו עוד טרנד חולף, הוא בלתי מנוצח והוא כאן כדי להישאר. הצבע הלבן מעניק רוגע נפשי ומשרה בבית אוירה שלווה ותחושה של טוהר וקדושה. כשעוטפים בצבע לבן מטבח עם גימור נכון התוצאה מדהימה. המטבח הביתי הוא מקום בו הצבעים נפגשים : העגבנייה האדומה, החציל הסגול, הבצל הזהוב כולם מתגבשים לתבשיל מיוחד של צבעים כשהלבן מעודד אותם לבלוט, וכשלעצמו דומיננטי ואינו נבלע. כשהלבנים שולטים במטבח שלנו, אנו נקבל מטבח יוקרתי, נקי, מואר ואופנתי בלי לגרוע מאופיו השקט, הצניעות, השלווה והעדינות האופייניים לצבע הלבן. מטבח לבן תמיד מפויס עם הבית באופן המושלם ביותר.

מטבח עץ

 

מטבח שהוא אמירה ועיצובו הוא כמנגינה המגולפת בעץ, הלוחמת לצורה ושואפת ליופי. להכניס את הטבע, את האמנות האלוהית לתוך הבית, אינה דבר של מה בכך, וזו שלעצמה היא אומנות. מטבח כזה דורש הבנה מהותית של החומר, המשפיע ישירות על לב הבית והסובבים אותו. העץ מהווה את טביעת האצבע של הטבע בתוך המטבח, ובכך תורם לחיות, לעוצמה ולהרמוניה.

מטבח קלאסי

 

מטבח קלאסי מתוכנן ומעוצב בהשראה ויקטוריאנית, שבה הפרטים הקטנים, וביניהם הקישוטים, הגימורים והפיתוחים עשויים בעבודת יד אמן מוקפדת. במטבח זה העץ הכבד נותן את אותותיו, באופן שלא ניתן להתעלם ממנו או להתכחש אליו. פה עולים באף ניחוחות תבשילי קדרת הברזל היצוק, המתחממים לאיטם מעל האש המבערת, לקול פצפוצי הגיצים העולים לאוויר ונעלמים לתוך הארובה. משטח עץ האגוז העתיק טומן בחובו צבעי שלכת דאשתקד וניחוח יער סבוך, שבו סודות מתגלים, אם רק מביטים…
המטבח הקלאסי הוא אלמותי וכמו יין טוב, הוא משתבח עם הזמן.

שבוע אחרון למבצע SALE מיוחד וענק של מטבחי SEMEL.

גשו לסניפים הקרובים לביתכם ותבחרו את החלום שלכם בנמל תל אביב, חיפה, רמת השרון וראשון לציון

לפרטים היכנסו: מטבחי סמל 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות