הג'ודוקא שגיא מוקי והמתאבקת אילנה קרטיש חוגגים

הג'ודוקא שגיא מוקי והמתאבקת אילנה קרטיש אשר חברת הרבלייף תומכת בהם ומעניקה להם חסות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020, כיבדו בנוכחותם את האירוע ואף ביקשו לעלות ולהודות למפיצי החברה. שגיא מוקי אמר: "הרבלייף הפכה להיות חלק מהמשפחה האולימפית בישראל ושותפה נאמנה לדרך. אנו מעריכים מאד את התמיכה בנו והליווי התזונתי המבוקר, המהווה מרכיב חשוב בהצלחתנו".

ד"ר יוני ירום, רופא ספורט ויועץ תזונתי לחברת הרבלייף סיכם את האירוע ועדכן כיצד מתכוונת הרבלייף לתמוך בספורטאים האולימפיים אשר ייצגו את ישראל באולימפיאדת טוקיו מבחינה תזונתית וכיצד מוצרי החברה משתלבים במערך זה.

לסיום ביקש פורת לרתום את כל מפיצי החברה: "גם השנה נערוך פעילות תאגידית חברתית ונמשיך לתמוך "בבית חם" ביפו, השייך לעמותת יד ביד המטפלת בילדים ממשפחות מוחלשות. מדובר בילדים בגילאי 7-3 שמתארחים בבית המספק להם ארוחות חמות, העשרה השכלתית, והרבה אהבה וחום".

 

 

צילום: אסף ספקטור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות