מרוץ כפר סבא ה-29 ייצא לדרך בתחילת החודש הבא, תתחילו להתכונן

במקצה 2.5 ק"מ עממי צפויים להשתתף כ 6000 רצים תושבי העיר. זהו המרוץ העממי הגדול ביותר בארץ, משתתפים ילדים שהקדימו להירשם במאורגן דרך בתי"ס,  אליהם הצטרפו ביום האירוע משפחות, קב' מקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו יחד לרוץ, מקצה מרהיב המלהיב באווירה קהילתית מהנה. למקצים העממיים ניתן להירשם גם ביום המרוץ.

מקצה ההליכה 7.5 ק"מ, המסלול עובר בתוך הפארק העירוני , מקצה ההליכה  גדל משנה לשנה, מאפשר לכל המעוניינים בהליכה ספורטיבית מהירה, במסלול מסומן ומאובטח, לצעוד יחד עם מאות הלכים, להנות מחוויה ספורטיבית, יקבלו את חולצת המרוץ, ובסוף המסלול תעודה ומדליה. עיריית כפר סבא אף פתחה קבוצת הכנה למקצה זה, הנפגשת בימים א' ג' משעה 20:00 בפארק כפר סבא בליווי מודרך.

במקצה ה-10 ק"מ צפויים להשתתף כ 1200 משתתפים.

למרוץ ה-10 ק"מ  ניתן להירשם דרך אתר שוונג, למקצים העממיים ניתן להירשם ביום המרוץ , או בהרשמה מרוכזת דרך בתי הספר היסודיים לתלמידים.

המרוץ  מאורגן ע"י רשות הספורט  העירונית ויאובטח גם השנה ע"י כוחות ביטחון רבים.

 

צילום: רמי זרנגר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות