פסטיבל אוכל כפרי במטה יהודה לאורך כל חודש מרץ

כל אחד מהמשתתפים בפסטיבל הוסיף לתפריט מנה אחת מיוחדת, מנה שהיא "מחווה לאישה, אמא, סבתא". בנוסף, בכל אחד מימי השישי בפסטיבל יצאו "סיורים בין הסירים" – טיולים קולינריים מודרכים שיתנו למשתתפים הזדמנות ליהנות מטעימות מהנות של הקולינריה במטה יהודה – בישול ביתי, טעימות יין ביקב, מעשני בשרים, אופים ואופות ושפים המשלבים השראות וידע מרחבי העולם בבישול מקומי עונתי.  מחיר-150 ₪ לאדם, כולל הסעה, הדרכה וטעימות. בהרשמה מראש.

במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו גם שלל אירועים מיוחדים. קבלת שבת מוזיקלית בבית הקונטיינרים, "טחינא – המופע": מפגש המשלב בין טעמים, סיפורים ומוזיקה, תערוכת "ניצני אביב" ביקב קדמא והופעה של איתי סופר בנפלאות הגריל הארגנטינאי, קונצרט מוזיקה קלאסית קלה ביקב הדר, יריד "קרלה הקטנה" במתחם חאן מילכה עם האוכל של יוצאי קוצ'ין ממושב תעוז, סיורי כורסה ומופעי מוזיקה ומחול מהודו.

עוד יתקיימו גם סיורי ליקוט עם הטובות שבמלקטות וארוחות שף מהלקט, וגם כמה מיקבי האזור מצטרפים לחגיגה, ומארחים לסיורים וטעימות: יקב שורק, יקב גיזו, יקב יהודה, יקב יפו, יקב ספרה, יקב עמק האלה וגם מבשלת באסטרס.

בואו בהמוניכם.

 

 

צילום: אלדד מאסטרו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות